همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناس خود را به محل شما اعزام کنیم

لوله کشی فاضلاب



 

لوله کشی فاضلاب همانطور که میدانید برای انتقال فاضلاب تولید شده (سرویس های بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و ..... ) استفاده میشود که نوع متریال مصرفی براساس میزان بودجه و در نظر گرفتن سطح استاندارد های مورد توجه توسط سازنده انتخاب میگردد

لازم به ذکر است طراحی این نوع لوله کشی از بالا به پایین صورت میگیرد و دلیل این کار نیروی گرانش است که به کمک مواد فاضلاب آمده است .

معمولا لوله های فاضلاب به چاه های جذبی و یا به اگو های شهری وصل میشوند و در جاهایی که امکان اجرای این نوع لوله کشی ها نباشد معمولا از سپتیک و یا مدار تصفیه فاضلاب استفاده میگردد که این موضوع در این شرکت به صورت تخصصی توسط اساتید دانشگاه تهران طرح و اجرا میگردد .

لوله های ونت معمولا در کنار لوله های فاضلاب جهت تهویه مدار فاضلاب اجرا میشوند و بر خلاف لوله فاضلاب لوله های ونت به سمت بالا حرکت میکنند .

**هزینه قطعات به‌صورت جداگانه محاسبه می‌گردد و نیرو موظف به ارائه فاکتور معتبر می‌باشد**

**در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن متخصص) و پس از آن عدم توافق بین طرفین، متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی میباشد**

**خواهشمند است به این نکته هم توجه داشته باشید که در صورتی که بعد از مراجعه متخصص به علت شرایط فنی یا عدم توافق قیمتی کار انجام نشود، مبلغ 50000 تومان به عنوان هزینه ایاب و ذهاب به متخصص تعلق می گیرد**

 

نصب شیر آلات و تجهیزات بهداشتی



 

به طور کلی نصب شیر آلات با توجه به گستردگی نوع شیرها شامل چندین مرحله میشود که این مراحل را فقط یک متخصص با تجربه و کاربلد میتواند ضمانت کند .

اولین مرحله برای نصب شیر آلات میبایست تمام درپوش ها باز و تخلیه رسوبات احتمالی صورت پذیرد برای اینکار به صورت لحظه ای آب باز شود تا رسوبات احتمالی در لوله های آب خارج شوند .

یکی از مواردی که میبایست رعایت شود قابلیت نصب آسان است البته نصب آسان برای کسانی اهمیت دارد که تمایل به سریع بسته شدن شیر آلات را دارند .

 

هزینه نصب شیر روشویی و سینک و سیفون های ظرفشویی به صورت جداگانه محاسبه می شود **

** هزینه قطعات به‌صورت جداگانه محاسبه می‌گردد و نیرو موظف به ارائه فاکتور معتبر می‌باشد. **

**در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن متخصص) و پس از آن عدم توافق بین طرفین، متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی میباشد **.

 

 

 

نصب و سرویس پمپ



 

پمپ های آبی که نیاز به نصب سرویس و یا تعمیر اساسی دارند را میتوانید به این شرکت بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن نصب و یا سرویس مورد نظر را دریافت نمایید .

مشکلاتی که امکان دارد برای پمپ پیش بیاد عبارتند از :

انتخاب پمپ غلط ، روشن و خاموش شدن پمپ خانگی ، ایجاد نوسان در آب مصرفی و ......

لازم به ذکر است بهتراست روش صحیح پمپ را رعایت کنیم که در این روش حتما قبل از پمپ مخزن ذخیره و یا منبع تحت فشار استفاده شود .

از معایب نصب پمپ بدون منبع و مخزن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

عمر مفید پمپ کاهش می یابد .

دسترسی به آب ذخیره وجو ندارد .

احتمال اینکه توسط آب و فاضلاب جریمه شوید نیز می رود .

**هزینه نصب اولیه پمپ و منبع آب با توجه به شرایط کار و بازدید اولیه متخصص اعلام میشود.**

** هزینه قطعات به‌صورت جداگانه محاسبه می‌گردد و نیرو موظف به ارائه فاکتور معتبر می‌باشد. **

* **در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن متخصص) و پس از آن عدم توافق بین طرفین، متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی میباشد**

 

 

لوله کشی سیستم آبرسانی



 

یکی از مهم ترین قسمت های تاسیسات طراحی قسمت آبرسانی ساختمان می باشد .طراحی آبرسانی به معنی این نیست که آب به نقطه مورد نظر برسد حتما میبایست با فشار و کیفیت استاندارد به آن نقطه برسد .

به طور کلی دو روش برای رساندن آب به نقطه مورد نظر مورد بحث است :

1 روش از پایین به بالا : که با بالا رفتن لوله آب به طبقات آخر انشعابات گرفته شده که این روش در کشور ما بسیار مرسوم است

2 روش از بالا به پایین : که با پایین آمدن لوله آب به طبقات اول انشعابات گرفته می شود به این نحو که لوله آب بدون انشعاب به طبقه آخر رفته و بعد از برگشت از طبقه آخر انشعابات خود را تقسیم میکند .

البته این روش در کشور ما بسیار محدود اجرا می شود .

** این مجموعه با توجه به پشتوانه ی قوی از لحاظ مالی و اطلاعات فنی مدیران و کارشناسان خود آمادگی عقد قرار داد با شرکت های ساختمانی و سازندگان معتبردر سطح کشور را دارد که این اطمینان را به همکاران عزیز میدهد که پروژه شما را به نحوه احسنت انجام دهد **

 ** هزینه قطعات به‌صورت جداگانه محاسبه می‌گردد و نیرو موظف به ارائه فاکتور معتبر می‌باشد. **

 

 

 

اجرای موتورخانه



 

موتورخانه بهینه : موتورخانه ای که در ایده آل ترین حالت مطابق با محاسبات طراحی عمل نماید ، در عین حال با حداقل هزینه اجرا و تمام متریال تا جای ممکن از تامین کنندگان اصلی تهیه شود تمام تجهیزات کنترلی در دسترس باشند .

همچنین ارائه نقشه سه بعدی این امکان را میدهد که تمام تداخلات با لوله های دیگر برآورد متریال مصرفی تعداد شیرآلات مقدار لوله و اتصالات و محل جانمایی تجهیزات را مشخص میکند .

تمام این مراحل توسط تیم طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی انجام میشود افراد متخصص در این شرکت این مجموعه را  یکی از برترین مرکز های طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی در سطح کشور تبدیل شود .

**کلیه تعمیرات و اجرای موتورخانه در سطح کشور پذیرفته میشود **